نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و شمس آذر قزوین (۱۱ دی ۱۴۰۲) | هتریک طلایی‌پوشان در باخت!

  • کد خبر: ۲۰۳۵۳۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و شمس آذر قزوین (۱۱ دی ۱۴۰۲) | هتریک طلایی‌پوشان در باخت!
سپاهان اصفهان در سومین بازی متوالی خود، این بار مقابل شمس آذر قزوین تن به شکست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های سپاهان و شمس آذر قزوین در آخرین دیدار نیم فصل خود به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود قزوینی‌ها به پایان رسید.

تک گل شمس آذر قزوین در دقیقه ۶ توسط رحمن جعفری به ثمر رسید.

البته طلایی‌پوشان در دقیقه ۹۱ توانستند گل تساوی بخش خود را به ثمر برسانند که این گل توسط کمک داور آفساید گرفته شد، البته به نظر می‌رسید داور به اشتباه گل سپاهانی‌ها را آفساید اعلام کرده است.

این دیدار که با حواشی زیادی همراه بود، در نیمه دوم به دلیل درگیری میان هواداران دو تیم با تاخیر آغاز شد. بازیکنان سپاهان نیز در بدو ورود به زمین در حمایت از اعتراض هواداران خود برای دقایقی حاضر به ورود به زمین نشدند تا مسئولان به وضعیت هواداران‌شان رسیدگی کنند.

مورایس نیز در دقایق پایانی بازی به دلیل اعتراض به داوری در دقیقه ۸۰ کارت زرد اول و در دقیقه ۸۵ کارت زرد دوم را دریافت و از زمین بازی اخراج شد.

همچنین در وقت‌های اضافه بازی، در حالی که بازیکنان و کادر تیم سپاهان معتقد بودند روی بازیکنشان در محوطه جریمه شمس آذر خطا شده و باید برایشان پنالتی اعلام می‌شده، سرپرست تیم سپاهان در اعتراض به داور از زمین بازی اخراج شد.

سپاهان با این شکست با ۳۱ امتیاز به کار خود در نیم فصل نخست پایان داد. به این ترتیب استقلال با پیروزی مقابل پیکان ۳۲ امتیازی شد و قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر شد.

پرسپولیس نیز در صورت پیروزی پرگل مقابل مس رفسنجان می‌تواند قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند، در غیر اینصورت با یک پیروزی هم جای سپاهان را در رده دوم خواهد گرفت.

ویدیو خلاصه بازی سپاهان و شمس آذر قزوین

تعداد بازدید : 841
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->